۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند گره‌های باز نشده مسکن مهر | ۱۲۰ هزار واحد باقی مانده است تمامی ظرفیت قطار‌های فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد برنج ایرانی ارزان شد خبر خوش برای کارگران؛ پیشنهاد پنج‌ساله‌شدن سقف قرارداد‌های موقت به دولت رفت آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟ بورس جذاب شد | نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه رفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیشرفت در کسب‌ و کار با طراحی سایت

  • کد خبر: ۵۲۲۱۲
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
پیشرفت در کسب‌ و کار با طراحی سایت
دنیا روز‌به‌روز در‌حال تغییر است و در هر لحظه امکان دارد یک فناوری جدید کشف شود و زندگی ما را دگرگون کند، اما امروزه تمام کسب‌وکار‌ها برای فروش بیشتر از اینترنت استفاده می‌کنند.

گزارش آگهی

سایت، یک پل ارتباطی بین کسب و کارها و مشتریان است تا به راحتی کالا و محصولات را به دست مشتریان برسانند. برای داشتن سایت نیاز است تا شما مراحل طراحی سایت را طی کنید تا یک سایت جذاب و کاربر پسند را با کاربران به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت کسب و کارتان را میتوانید به شرکت های طراحی سایت بسپارید و یا خودتان اقدام به یادگیری دانش طراحی سایت کنید.

در کل امروزه داشتن یک سایت با امکانات مختلف بسیار آسان شده است و هر کسب و کاری میتواند با هزینه کم، اقدام به طراحی سایت کند.

گروه طراحی سایت راشن گامی بزرگ در حوزه طراحی سایت برداشته است تا شما عزیزان به راحتی و بدون نیاز به یادگیری دانش طراحی سایت با هزینه بسیار کم صاحب یک سایت کاربردی و کاربر پسند شوید.

 

گوگل چی دوست داره؟

گوگل یک استراتژی کلی برای سایت ها تعریف کرده است و بر اساس چند پارامتر مختلف به سایت شما رتبه میدهد اما مسئله مهم این است که هر چقدر طول عمر سایت شما بیشتر باشد اعتبار بیشتری در گوگل کسب خواهید کرد.

به همین خاطر باید سعی کنید از یک دامنه با طول عمر زیاد استفاده کنید تا بهینه سازی سایت شما بهتر و زودتر انجام شود.

 

انواع طراحی سایت

انواع طراحی سایت

طراحی سایت انواع مختلفی دارد و با توجه به نیاز کسب و کار شما متفاوت خواهد بود. در حالت کلی طراحی سایت به 5 بخش مختلف تقسیم میشود:

1.طراحی سایت شرکتی

یکی از محبوب ترین سایت ها، طراحی سایت شرکتی است. طراحی سایت شرکتی با توجه به نیاز کسب و کار شما طراحی میشود و بیشتر برای کسب و کار هایی مانند: املاک، شرکت های تولیدی، شرکت های نظافت و ... از طراحی سایت شرکتی استفاده میشود.

برای طراحی سایت های شرکتی از قالب های ساده استفاده میکنند و هدف این سایت ها معرفی خدمات کسب و کار ها است.

بسیاری از کسب و کار های بزرگ جهان از سایت شرکتی برای رونق کسب و کارشان استفاده کرده اند و فروش بسیار زیادی را به ثبت رسانده اند.

 

2.طراحی سایت آموزشی

بیشتر آموزشگاه ها نیاز به فضایی دارند که دانشجو های بسیار زیادی را پذیرش کنند و برای این کار نیاز دارند تا یک مکان بسیار بزرگی را اجاره و یا بخرند که هزینه بسیار زیادی برای آموزشگاه ها دارد.

اما بهترین راهکار استفاده از طراحی سایت آموزشی است به طوری که شما با یک هزینه ناچیز میتوانید سایتی را با امکانات بسیار زیاد طراحی کنید و سایت آموزشی امکان ارائه خدمات برای هزاران نفر را به آسانی فراهم میکند و دیگر نیازی به تهیه مکانی بزرگ برای آموزش نخواهید داشت.

سایت های آموزشی از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند و تمام نیاز های دانشجویان برای آموزش را میتوانند برطرف کنند.

 

3.طراحی سایت شخصی

بسیاری از افراد برای ارتباط مشتریان و یا کاربران نیاز به فضایی برای معرفی خود دارند و این کار با استفاده از طراحی سایت شخصی امکان پذیر است.

سایت های شخصی اطلاعات، رزومه و نمونه کارهای یک فرد را دربر میگیرد و شما میتوانید از این نوع سایت ها برای جذب پروژه، معرفی خود  برای شرکت ها و ارتباط با مشتریان استفاده کنید.

در طراحی سایت های شخصی از قالب های ساده و چندگانه استفاده میشود که برای راه اندازی به هزینه کمتری نیاز دارند و شما میتوانید به جای تبلیغات در شبکه های اجتماعی، یک سایت شخصی راه اندازی کنید.

 

4.طراحی سایت خبری

بسیاری از نشریه های کشور با طرح صرفه جویی از مصرف کاغذ در کشور، به سایت و شبکه های اجتماعی روی آوردن و بازخورد بهتری نسبت به روزنامه را دریافت کردند به طوری که سایت های خبری نیازی به جمع آوری اطلاعات در هر روز را ندارند و به صورت آنلاین هر اتفاقی که رخ میدهد در همان ساعت میتوانید با میلیون ها انسان به اشتراک بگذارید.

یکی از مزیت های بزرگ سایت های خبری امکان ذخیره اطلاعات کاربران است به طوری که خبرگذاری ها با ایجاد یه اشتراک برای خبر، میتوانند تمام اطلاعات کاربران را ذخیره و نگه داری کنند و از این اطلاعات برای انتشار اخبار در هر ساعت از روز اقدام کنند.

5.طراحی سایت دانلودی

با پیشرفت تکنولوژی دیگر فروش دی وی دی به صورت دستی در مغازه ها جمع شد و در مقابل مغازه ها میتوانند یک سایت دانلودی طراحی کنند و فایل ها، برنامه ها و بازی های مختلف را برای دانلود با کاربران به اشتراک بگذارند.

سایت های دانلودی از یک هاست نامحدود پرسرعت پشتیبانی میکنند که امکان دانلود سریع را برای همه کاربران فراهم میکنند.

در سایت های دانلود هیچ محدودیتی برای پذیریش کاربران وجود ندارد و شما میتوانید روزانه چند میلیون کاربر را پشتیبانی کنید تا از سایت شما اقدام به دانلود کنند.

 

یکی از بهترین شرکت های در حوزه طراحی سایت، گروه طراحی سایت راشن هست که خدمات باکیفیتی را برای شما عزیزان ارائه میکنند. شرکت راشن یکی از بهترین گروه های طراحی سایت اصفهان به شمار می رود. فقط کافی است به سایت شرکت مراجعه کنید و سفارش طراحی سایت خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن و با بیشترین کیفیت ممکن سایت خود را تحویل بگیرید.

 

مراحل مختلف برای طراحی سایت

برای اینکه سایت شما به صورت کامل راه اندازی شود شما نیاز دارید تا مراحل مختلفی را طی کنید. در این مقاله 7 مورد از مهم ترین مراحل برای طراحی سایت را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد، پس باما همراه باشید.

1.انتخاب دامنه

انتخاب دامنه برای سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که اگر شما در انتخاب دامنه به درستی عمل کنید نصف راه برای طراحی سایت را طی میکند.

گوگل برای سایت هایی با طول عمر دامنه زیاد، بیشتر اعتماد میکند و بیشتر به نمایش میگذارد. اما مسئه مهم تر این است که شما باید از دامنه ای استفاده کنید که مرتبط با کسب و کارتان باشد.

 

2.انتخاب هاست

انتخاب هاست مناسب سرعت و عملکرد سایت شما را تعیین میکند به طوری که اگر از هاست های معیوب استفاده کنید سرعت لود و کیفیت سایت شما پایین خواهد آمد و شما برای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر به مشکل برخورد خواهید کرد.

همچنین گوگل اهمیت بسیاری زیادی برای سرعت لود شدن سایت قائل است و یکی از موضوعاتی که سرعت سایت شما را بیشتر میکند، استفاده از هاست مناسب است.

 

3.انتخاب کلمه کلیدی اصلی

هر سایتی در سطح وب توسط کلمه کلیدی بهینه سازی میشود به طوری که کلمه کلیدی سایت شما به گوگل کمک میکند تا موضوع و حوزه کاری سایت شما را بهتر و سریع‌تر شناسایی کند.

همین موضوع در رتبه گرفتن محتوا های سایت شما بسیار تاثیر گذار است چرا که گوگل هدف از فعالیت سایت شما را درک کرده و مقاله های شما را به سرعت برای کاربران به نمایش میگذارد و اگر مقاله های شما مورد پسند گوگل قرار بگیرید به سرعت رتبه های بسیار خوبی را از طرف گوگل دریافت خواهید کرد.

 

4.انتخاب قالب بهینه برای سایت

قالب بهینه، قالبی است که هم از گرافیک خوبی برخوردار باشد و هم ریسپانسیو باشد تا هم در گوشی و هم در نمایشگر ها به خوبی به نمایش گذاشته شود.

قالب ها در روند رشد سایت شما بسیار تاثیر گذار هستند به طوری که اگر قالب شما امکانات زیادی داشته باشد نیاز های مشتریان و کاربران را میتوانید به خوبی برطرف کنید و همین موضوع باعث جذب کاربران بیشتری خواهد شد.

 

5.بهینه سازی سایت

سئو سایت

بهینه سازی یا سئو سایت یکی از مهم ترین مراحل در طراحی سایت به حساب می آید به طوری که اگر سایت شما برای گوگل بهینه سازی نشود، در نتایج گوگل نمایش داده نمیشوید و همین موضوع باعث میشود تا سایت شما رشد نکند.

بهینه سازی سایت را میتوانید به گروه طراحی سایت راشن بسپارید چرا که گروه طراحی سایت راشن از متخصصان در این حوزه تشکیل شده است و کار بهینه سازی سایت برای گوگل نیازمند افراد متخصص و باتجربه است تا نتایج بهتری را به دست بیاورد. شرکت راشن یکی از بهترین گروه های طراحی سایت مشهد به شمار می رود.


6.تولید محتوای بهینه

تولید محتوا یکی از نیاز های اصلی برای هر سایتی است. تولید محتوا نیاز کاربران را برطرف میکند و اگر به صورت اصولی تولید شود میتواند باعث رتبه گرفتن سایت شما در گوگل شود.

باید دغدغه شما از طراحی سایت رفع نیاز کاربر باشد و با ارائه محتوای کاربردی و جامع مشکلات رایج کاربران را برطرف کنید تا سایت شما به عنوان یک مرجع آموزشی شناخته شود.

 

7.افزایش امنیت سایت

امنیت لازمه هر سایتی است. هر ساله سایت های بسیار زیادی مورد حملات سایبری قرار میگیرند و به علت پایین بودن امنیت سایت ها اطلاعات کاربرانشان مورد سوء استفاده قرار میگیرد.

شما باید از راه های امنیتی مختلفی برای برطرف کردن باگ های امنیتی استفاده کنید تا احتمال نفوذ را پایین بیاورید و افراد به سایت شما اعتماد کنند تا اطلاعات شخصی خود را در اختیار سایت شما قرار دهند.

 

جمع بندی

امروزه طراحی سایت برای هر کسب و کاری یک نیاز محسوب میشود تا در حوزه کاری خودشان پیشرفت کنند. طراحی سایت به صورت اصولی و کامل انجام شود و هیچ گونه عیب و نقضی در سایت وجود نداشته باشد. یکی از شرکت های معتبر در طراحی سایت تهران، گروه طراحی سایت راشن است که با استفاده از افراد متخصص در حوزه طراحی سایت آماده ارائه خدمات برای شما عزیزان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->